Ste vedeli, da lahko račun na banki odprete kar od doma?

V sodobnem svetu so fizične obiske uradov in čakanje pred okenci zamenjali kliki na spletu in različne aplikacije. Splet ponuja boljšo dostopnost storitev, nižje stroške za stranke in predvsem izredno velik prihranek časa. Podobno velja za bančne poslovalnice. Obisk banke pomeni iskanje parkirnega prostora, čakanje v vrsti, nekaj minut urejanja zadev z blagajnikom ali bančnim svetovalcem in še nekaj drugih časovno potratnih bančnih opravkov.. Poleg tega pa so vrata banke odprta le omejen čas, kar zahteva še dodatno prilagajanje in načrtovanje.

Ker se vse večji del našega poslovnega in zasebnega življenja odvija na spletu, »online« izkušnja pa je vedno bolj razširjena, je povsem razumljivo, da se na splet selijo tudi mnogi segmenti bančnega poslovanja. Tudi taki, ki jih mnogi ljudje ne povezujejo s spletom, kot sta zamenjava banke ali odprtje računa.

Preprosto in hitro – ti dve besedi sta povsem dovolj za opis odpiranja računa »online«. Postopek lahko opravite kadarkoli in kjerkoli, potrebujete le povezavo dostop do spleta. Preprosta navodila vas vodijo skozi postopek, ki se zaključi z aktivacijo računa in dostopom do online in mobilne banke. Online odprtje računa prinaša strankam velik prihranek časa, prijetno  uporabniško izkušnjo in predvsem veliko boljši nadzor nad svojimi financami.

Z odprtjem računa prek spleta si s paketom Sodobni, ki ga pol leta uporabljate brezplačno, pridobite še vrsto drugih ugodnosti: do 500 EUR limita brez stroškov odobritve, brezstično BA Maestro kartico, dostop do Online banke in Mobilne banke GO!, varnostno SMS sporočilo ter kartico Mastercard ali VISA. V tem poskusnem obdobju se boste dodobra spoznali z vsemi funkcijami in koristmi paketa, pridobite pa lahko tudi do 50 EUR nagrade.

Koristi uporabe spletnih bančnih izdelkov, kot so online odpiranje računa ter online in mobilna banka, je s pojavom novih funkcionalnosti vse več:

  • Banka je »odprta« praktično vse dni v letu, do nje pa lahko dostopate kjerkoli in kadarkoli.
  • Z video prepoznavo je identifikacija uporabnika še zanesljivejša.
  • Uporabnik ima veliko boljši nadzor nad dogajanjem na računu, predvsem lahko lažje sledi arhivu plačil, nakazil in prejemkov, ki so shranjeni v njegovem arhivu.
  • S pomočjo online banke lahko komitenti rezervirajo termin za obisk bančnega svetovalca in s tem prihranijo čas, saj jim ni treba čakati v vrsti.
  • S funkcijo slikaj in plačaj postane plačevanje položnic in vnašanje svojih podatkov v obrazce hitrejše in preprostejše.
  • Opuščanje klasičnih papirnatih obvestil in izpiskov pripomore k manjši porabi papirja, s tem pa doda svoj delež pri ohranjanju okolja.

Čeprav boste poslovalnico obiskovali manj pogosto, to ne pomeni, da ne bomo ostali v stiku. Komunikacijo bomo preselili na digitalne kanale v obliki SMS sporočil in elektronske pošte, za bolj »domač« stik s svetovalcem pa vam je na voljo tudi spletna klepetalnica.

Preverite koristi uporabe spletnih bančnih izdelkov.

Delite s prijatelji